п`ятниця , 22 листопада 2024

Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там де ви є!

Процес формування в учнів професійної компетентності як інтегрованої системи професійних знань, умінь, навичок фахівця та його особистісних якостей відбувається поступово упродовж всього періоду навчання. Учень, використовуючи весь комплекс вмінь, накопичує досвід у спілкуванні, привчається ефективно працювати у групі, колективі, вчиться співвідносити та гармонізувати власні інтереси з інтересами інших.
24.11.2023 року викладач Ковч І.Р. та майстер виробничого навчання Чеснович Г.А. провели відкритий бінарний урок на тему «Улаштування стяжки».
Під час теоретичної частини уроку для формування професійних знань, умінь та навичок учнів з технології лицювальних та плиткових робіт з улаштування стяжки Ірина Романівна використала презентацію, це сприяло якнайширшому розкриттю теми уроку, активізувало пізнавальну діяльність учнів.
На уроці використано такі форми та методи організації навчальної діяльності: пояснення з елементами бесіди, відеоролики, випереджувальні завдання творчого характеру, формулювання висновків.
Робота в малих групах у формі змагань стимулювала учнів до активізації навчального процесу.
Під час уроку були використані завдання на розвиток критичного мислення та рефлексії.
Велика увага приділялася мотивації діяльності учнів, перевірці набутих теоретичних знань та застосування їх на практиці.
У ході практичної частини уроку майстер Галина Адамівна продемонструвала майстер-клас з улаштування традиційної стяжки та улаштування наливної підлоги. Учні з цікавістю спостерігали за алгоритмом операцій, а деякі навіть спробували закріпити нові прийоми роботи практично.
Окремо було наголошено на правилах безпеки праці під час виконання робіт.
Учні отримали усі необхідні знання для реалізації умінь і навичок при виконанні практичного завдання – улаштування стяжки.
Під час виконання робіт майстер здійснювала цільові обходи робочих місць з метою перевірки правильності виконання трудових прийомів, вміння користуватися інструкційно-технологічними картами та дотримання правил охорони праці.
Урок пройшов на високому професійному рівні, в результаті – кожен учень зумів успішно виконати влаштування традиційної стяжки, отже, мета уроку досягнута.

0

1

2

3

4

5

6

7

8

8 (2)

9

Нагору