Професійно-теоретична підготовка

Система професійно-технічної освіти займає важливе місце між середньою і вищою освітою. Вона має специфічне завдання – готувати висококваліфікованих робітників для усіх галузей економіки.
Зміст професійно-технічної освіти обумовлюється вимогами до рівня кваліфікації робітничих кадрів на певному етапі розвитку суспільства і визначається державними стандартами професійно-технічної освіти. Стандарт містить вимоги до змісту професійно-технічної освіти, освітнього рівня вступників, рівня кваліфікації випускника, а також вимоги до обов’язкових засобів навчання.
Згідно з навчальним планом, професійна підготовка спеціалістів, здійснюється за безперервною наскрізною програмою практичного навчання. Вона складається з виробничого навчання в майстернях виробничої та переддипломної практики, під час якої формуються в учнів професійні навички і вміння відповідно кваліфікаційній характеристиці.
Професійно-теоретична підготовка забезпечується шляхом вивчення спеціальних технологій, які є джерелом навчальної інформації для оволодіння певною професією. Учні отримують відомості про дану галузь виробництва і перспективи її розвитку; принципи дії і найбільш ефективні способи використання сучасної техніки; сучасні технологічні процеси і найбільш ефективні методи і прийоми виконання виробничих операцій на рівні новітніх технологій; про основи культури праці і т. д.

Нагору