13 вересня 2016 року відбулося перше в цьому навчальному році засідання методичної комісії класних керівників та вихователів. У роботі брали участь члени методичної комісії, заступник директора з навчально – виховної роботи училища Кулявий В.С. та практичний психолог Кравець О.В.
Голова методичної комісії Гешта Л.М. запропонувала питання, які будуть обговорюватись на засіданнях, члени комісії подавали свої пропозиції. І план роботи методкомісії на 2016 -2017 н. р. затвердили.
Заступник директора з навчально – виховної роботи Кулявий В.С. познайомив присутніх з методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи на 2016 -2017 н.р. та нормативно – правовим забезпеченням виховного процесу.
У своєму виступі він наголосив, що сучасна освіта вимагає докорінного переосмислення усієї системи виховання, оновлення змісту, форм і методів духовного становлення особистості.
Проблема, над якою працює методкомісія класних керівників та вихователів: «Впровадження інноваційних технологій у виховний процес – гарантія успіху у вихованні національно – свідомих громадян, патріотів, готових стати на захист незалежності України», а тому головною метою виховання є підготовка учнів до повноцінного суспільного життя.
Ми повинні виховати людину, яка шанує культурне і історичне минуле України, поважає Конституцію, закони, державну символіку, культивує кращі риси української ментальності – працелюбство, справедливість, чесність; підвищувати престиж військової служби, ставитись до солдата, як до захисника Вітчизни, героя.
Сучасна освіта має спиратися на превентивне виховання. Превентивну роботу необхідно проводити з метою попередження відхилень у поведінці, особливо тих, хто перебуває у складних життєвих обставинах, характеризується негативною поведінкою.
Невід’ємною частиною превентивної освіти є фізичне, художньо – естетичне виховання, збереження сімейних цінностей.
Кравець О.В. – практичний психолог училища – провела тренінг для членів методкомісії на тему: «Профілактика емоційного вигорання», головним завданням якого було навчити прийнятних і ефективних способів боротьби з емоційним вигоранням, створити комфортну і дружню атмосферу, що сприятиме згуртуванню колективу, сформувати у педагогічних працівників адекватне ставлення до своєї професійної діяльності.
Прозвучали інформаційні повідомлення «Синдром емоційного вигорання» та « Роль слова у профілактиці емоційного вигорання», проведено тестування, під час якого кожен із членів методкомісії міг виявити формується чи вже сформувався у нього синдром емоційного вигорання.
На завершення психолог прочитала пам’ятку про профілактику емоційного вигорання.
Класний керівник 28 – А СР групи Скочинська Г.І. презентувала матеріали усного журналу на тему: «Великий Каменяр» до 160- річчя від дня народження І.Я.Франка.
Вона познайомила із окремими сторінками біографії письменника, показала велике значення творчого доробку Івана Франка у скарбниці української літератури, провела заочну літературну мандрівку дорогами поета на Тернопільщині.
Засідання пройшло в атмосфері творчої праці і взаєморозуміння.
Голова методкомісії Гешта Л.М. подякувала всім за спільну працю і відзначила, що емоційного вигорання не відчують педагоги, які люблять те, що викладають і люблять тих, кому викладають. Адже все життя педагог працює над найвідповідальнішим завданням – він формує Людину. Вчитель – це інженер людських душ.