Лицювальник-плиточник

P_8

Лицювальник-плиточник – це робітник широкого профілю, ¤кий виконує: роботи з облицювання¤ поверхонь різного роду плитками, реконструкції, реставрації та ремонту будівель і споруд.

Історія професії
Професія лицювальника-плиточника має давню історію. У стародавньому Єгипті збереглися справжні шедеври будівництва пірамід, серед яких найкраще збереглася піраміда фараона Хеопса, що була збудована близько 2600 років до нашої ери. За літописом, піраміду увінчала висічена з червоного граніту верхівка, яка не збереглася. Збереглися лише частково лицювальні плитки з білого вапняку.
Але впродовж віків і більш за все, під впливом науково – технічного прогресу професія «лицювальника-плиточника» зазнала багато змін. З’явилися нові машини і механізми, впроваджуються все більш прогресивні оздоблювальні матеріали, сучасні розчини для скріплювання плиток, розроблених на основі нових технологій.
Професія має високе суспільно-економічне значення, розповсюджена як в містах, так і сільській місцевості.Лицювальник-плиточник облицьовує плиткою стіни будинків, опори мостів тощо, а також внутрішні приміщення.  Для цього готує розчини, очищає поверхні, ріже плитку за розмірами. Може виконувати укладання килимової кераміки. Ремонтує облицювальні поверхні.
Професія лицювальник-плиточник в наш час стала найпопулярнішою серед усіх будівельних професій. Робітники-плиточники завжди потрібні як в державних будівельних компаніях, так і в приватних. Важливо і те, що, здобувши цю професію, ви завжди зможете власними силами переобладнати свій будинок на свій розсуд і на свій смак.
Основна робота плиточника – облицювання плиткою стін та підлоги будинків. Кваліфікований лицювальник-плиточник повинен знати види матеріалів, використовуваних при облицюванні, способи розмітки і розбивки горизонтальних, вертикальних і криволінійних поверхонь, способи установлення та кріплення фасонних і прямих плиток, правила ремонту і заміни плиткового покриття. Представники цієї професії повинні мати хороший лінійний окомір, точну зорово-рухову координацію (на рівні рухів рук.

Нагору