17 листопада 2016 року на базі навчального закладу проведено ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської та німецької мов, у якій взяли участь учні з ПТНЗ міста Тернополя та Тернопільської області, та обласну методичну секцію викладачів іноземних мов на тему: «Іноземні мови в ПТНЗ – забезпечення інтеграції до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору», на якій були розглянуті такі питання:
1.Ознайомлення, вивчення й аналіз нормативних та інструктивно-методичних матеріалів, рекомендації з їх упровадження в навчально-виховний процес.
Виступили Старовойт Г.М. – методист НМЦ ПТО у Тернопільській області
та Черевата Л.С. – викладач німецької мови Лановецької філії ДНЗ «Тернопільський професійний ліцей з посиленою військовою та фізичною підготовкою»
2. «Speak global – go global»: англійська мова в системі ПТНЗ. Виспупила Головчин І.М. – викладач англійської мови Тернопільського вищого професійного училища № 4 імені Михайла Паращука.
3. Навчальна програма Європейського Союзу «E-Twinning PLUS». Кобернік О.В. – викладач Тернопільського вищого професійного училища ресторанного сервісу і торгівлі.
4. Упровадження в сучасний процес новітніх методик та технологій викладання англійської та німецької мов.
Виступили Івасечко Н.П. та Краєвська Т.Г. – викладачі іноземних мов Тернопільського вищого професійного училища №4 імені Михайла Паращука.
Викладачами Івасечко Н.П. та Краєвською Т.Г. проведено відкритий бінарний урок «Важливість вивчення іноземних мов» у групі № 21-АО за професією адміністратор, оператор комп’ютерного набору.
Урок проведено на високому методичному рівні. Метою уроку було: ознайомлення учнів з роллю англійської та німецької мов у світі, сферами їх використання; розвиток креативних здібностей учнів; вдосконалення вмінь практичного володіння іноземними мовами; залучення учнів до творчої діяльності; виховання поважного ставлення до інших мов, формування потреби і здатності до прагнення усвідомлювати істинні причини популярності іноземних мов, допитливості, спостережливості, уваги; прищеплення любові учнів до знань та до вивчення німецької та англійської мов.
На уроці використано аудіо та відеоматеріали, мультимедійний проектор, плакати з англійськими та німецькими прислів’ями, ілюстративний та роздатковий матеріал із теми, прапори Великої Британії та Німеччини, картки із завданнями.
В ході уроку учні переглядали відеоматеріали носіїв мови про методику вивчення іноземних мов, створювали презентації; англійська підгрупа вивчала німецькі слова, а німецька – англійські за допомогою жестів; виконували завдання на подібність слів в англійській та німецькій мовах. Під час уроку учні, які вивчають англійську мову, вивчили багато слів німецькою мовою, а учні, які вивчають німецьку мову, засвоїли багато слів англійською мовою. Всі учні були активними та креативними, тому що бінарний урок був проведений у нестандартній, оригінальній, ігровій формі та у невимушеній, дружній атмосфері.