вівторок , 19 березня 2024

Вправи породжують майстерність

Різьбові з’єднання широко використовуються в конструкціях різних машин (понад 60% усіх деталей сучасних машин мають різьбу). Зазвичай нарізання різьби у промислових масштабах виконують автоматизованим способом, проте без освоєння ручних інструментів для виконання даної слюсарних операцій неможливо стати висококваліфікованим слюсарем з ремонту колісних транспортних засобів.
«Вправи породжують майстерність» – під таким девізом 1 березня майстер виробничого навчання Володимир Пастухевич провів відкритий урок виробничого навчання у групі № 14 – А СЕ за професією слюсар з ремонту колісних транспортних засобів на тему: «Застосування слюсарних інструментів для нарізування різьби».
Розпочали урок з повторення вивченого на попередніх уроках виробничого та теоретичного навчання шляхом фронтального опитування. Учні складали відповідність між слюсарними інструментами та назвою операції, що за їх допомогою виконують, називали можливі травми та вказували шляхи їх запобігання. Визначали місце знаходження робочих інструментів на робочому столі згідно законів ергономіки. Для актуалізації знань учні розгадали кросворд з попередньо вивчених тем.
Під час вивчення нового матеріалу майстер разом з учнями групи розглянули такі питання: що таке різьба, класифікація різьб за різними ознаками, геометричні параметри різьби, використання інструментів для нарізання зовнішньої та внутрішньої різьби. Крім цього, майстер вказав на можливі дефекти, які можуть виникати, а також їх причини та шляхи запобігання. На уроці було використано як мультимедійні засоби навчання, так і наочні інструменти та обладнання, що сприяло кращому засвоєнню теоретичного матеріалу.
Під час розгляду завдань інструкційних карток майстер продемонстрував майстер-клас з нарізання зовнішньої та внутрішньої різьби за допомогою плашки та мітчика, звертаючи увагу на дотримання правила безпеки праці.
Закріплення вивченого матеріалу провели за допомогою інтерактивної гри Kahoot, яка сприяла легкому та ефективному засвоєнню вивченого.
В цілому, урок пройшов на високому професійному рівні, в результаті якого кожен учень зумів успішно виконати нарізування зовнішньої та внутрішньої різьби, отже – мета уроку була досягнута.

2

5

6

3

4

7

8

9

Нагору