Основним змістом роботи методичних комісій є:
• оновлення змісту навчання і виховання, забезпечення взаємозв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів та слухачів, внесення відповідних коректив до поурочно тематичних планів;
• впровадження та використання особистісно-орієнтованого навчання засобами інформаційно-комунікаційних технологій;
• вивчення і використання в навчальному процесі нових педагогічних і виробничих технологій, передового досвіду навчання та виховання, аналіз результатів цієї роботи;
• проведення роботи з комплексно-методичного забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання, розробка методичних рекомендацій;
• створення необхідних засобів навчання: довідників, електронних версій уроків тощо;
• аналіз стану і результатів навчально-виробничого та навчально-виховного процесів, якості знань, умінь і навичок учнів, рівня їх вихованості та професійної культури;
• розробка пропозицій та рекомендацій з поліпшення викладання окремих навчальних дисциплін;
• організація наставництва, надання допомоги молодим педагогічним працівникам у підготовці та проведенні уроків, позаурочних заходів;
• організація взаємовідвідування відкритих уроків та їх обговорення;
• організація та проведення конкурсів фахової майстерності, олімпіад з предметів та професій, предметних тижнів, семінарів-практикумів, позанавчальних виховних заходів тощо.
В училищі створені такі циклові і методичні комісії:
Кожна методична комісія працювала за планом, погодженим методичною радою. Плани методичних комісій підпорядковані єдиній методичній темі навчального закладу.