14.03.2025 та 26.03.2025 р. майстер виробничого навчання Скочинський В.Д. провів відкриті заняття виробничого навчання в І(І) –СЕ групі.
Перший урок на тему: «Технічне обслуговування вузлів гальмівної системи» мав на меті навчити здобувачів освіти виявляти основні несправності гальмівної системи та способи їх усунення, розвивати професійне мислення.
На уроці було проведено інструктаж із техніки безпеки виконання слюсарних робіт, використано мультимедійну презентацію «Несправності вузлів гальмівної системи та методи їх усунення, інструкційні картки «Технічне обслуговування вузлів гальмівної системи», інтерактивні вправи.
Відпрацьовуючи практичний матеріал учні виявляли технічні несправності гальмівної системи автомобіля Ford Focus МК1, працювали з гальмівним супортом, гальмівними трубками, тестували гальмівну рідину, усували несправності вузлів гальмівної системи.
«Усунення несправностей кузова» — другий урок виробничого навчання, метою якого було сформувати практичні вміння й навички виявляти типи пошкодження кузова (пошкодження лакофарбового покриття, пошкодження корозією, деформація елементів кузова), засвоїти алгоритм робіт з технічного обслуговування кузова автомобіля, закріпити основні правила з безпеки праці при кузовних роботах.
Під час уроку були використані елементи бесіди та інтерактивні вправи, які в невимушеній формі спонукали здобувачів освіти засвоювати теоретичний і практичний матеріал. Виконуючи практичні завдання вони здійснювали:
- розмітку пошкодженої частини елементів порога автомобіля Ford Focus МК1;
- відрізання замінюваної частини;
- висвердлювання зварних з’єднань;
- демонтаж пошкодженого елементу;
- зачищання елементів, що залишилися;
- нанесення антикорозійного покриття;
- встановлення підготовленої ремонтної вставки;
- прихвачування деталей за допомогою МІG зварювання.
Згодом учні зачищали зварні шви на рівні з основним металом, шліфували, готували до фарбування й наносили фарбу.
Завершальним етапом було нанесення лаку для захисту фарбованої поверхні та надання їй блиску.
У кінці заняття було проведено рефлексію, що допомогло здобувачам освіти висловити свої відчуття та оцінити власну роботу на уроці варобничого навчання, адже надзвичайно важливо навчитися робити правильний вибір методів ремонту автомобіля та витратних матеріалів, що забезпечує відмінний результат, яким автомобіліст буде задоволений.