Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й
майстерному застосуванні всього того, що знаєш.
А. Дістервег
21.10.2021 року викладач Костюк О.В. провела відкритий урок з технічного креслення і читання схем у групі № 1(1)-Б СЕ на тему: «Роз’ємні і нероз’ємні з’єднання деталей».
Викладач зуміла успішно організувати пізнавальну діяльність учнів на всіх етапах уроку. Компоненти уроку були пов’язані між собою логічною послідовністю і забезпечили його дидактичну цілісність. Було чітко визначено очікувані результати уроку.
Протягом уроку Оксана Володимирівна вдало використовувала інтерактивні вправи, мультимедійну презентацію, проблемні ситуації – все це у поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача сприяло розвиткові пізнавального інтересу учнів, зробило урок ефективним, а роботу учнів – активною.
Принцип зв’язку навчання з життям, з професією знайшов свою реалізацію у проблемних запитаннях, які спонукали учнів використовувати набуті знання для розповідей про різні типи з’єднань у будові колісних транспортних засобів. Поставлені викладачем питання стимулювали розвиток розумових сил, активізували думки, сприяли кращому засвоєнню знань учнями. Учні на уроці були не пасивними слухачами, а активними учасниками.
Використання наочності та технічних засобів навчання дозволило доступно викласти новий матеріал та ефективно закріпити його.
Для закріплення матеріалу було запропоновано текстові завдання в онлайн-сервісі Kahoot!