Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні всього того, що знаєш

Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й
майстерному застосуванні всього того, що знаєш.

А. Дістервег

21.10.2021 року викладач Костюк О.В. провела відкритий урок з технічного креслення і читання схем у групі № 1(1)-Б СЕ на тему: «Роз’ємні і нероз’ємні з’єднання деталей».
Викладач зуміла успішно організувати пізнавальну діяльність учнів на всіх етапах уроку. Компоненти уроку були пов’язані між собою логічною послідовністю і забезпечили його дидактичну цілісність. Було чітко визначено очікувані результати уроку.
Протягом уроку Оксана Володимирівна вдало використовувала інтерактивні вправи,  мультимедійну презентацію, проблемні ситуації – все це у поєднанні із змістовним і доступним поясненням викладача сприяло розвиткові пізнавального інтересу учнів, зробило урок ефективним, а роботу учнів – активною.
Принцип зв’язку навчання з життям, з професією знайшов свою реалізацію у проблемних запитаннях, які спонукали учнів використовувати набуті знання для розповідей про різні типи з’єднань у будові колісних транспортних засобів. Поставлені викладачем питання стимулювали розвиток розумових сил, активізували думки, сприяли кращому засвоєнню знань учнями. Учні на уроці були не пасивними слухачами, а активними учасниками.
Використання наочності та технічних засобів навчання дозволило доступно викласти новий матеріал та ефективно закріпити його.
Для закріплення матеріалу було запропоновано текстові завдання в онлайн-сервісі Kahoot!

0-02-0a-b65e2867099893f099794e0083c2173fdfbcd6c88da10c2f5038a3c9eb606a98_12317797a51ef77e

0-02-0a-a522fc7b75eabcc50679e5ea514dbecd383770a90d1093c3fbc4aee19747dcc8_8e4907010fb404b2

0-02-0a-09483dec41f50b556de18595df1ccca4c636e213a51ea1e57c9d6e4993c8b095_9a9fd2f5861050

0-02-0a-b046ee6d8e835f585aecf206b5e2fa63654a5930f5b25ea3628e1ba629a1c858_c2a49f210f5b7050

0-02-0a-d07203b5aefd6a29334f1f87ed8c77b54a403956714b0075a1c6006344afb8a0_4db24ed862033746

Нагору