п`ятниця , 22 листопада 2024

«До тих пір, поки ви не вирубаєте останнє дерево, не отруїте останню річку і не піймаєте останню рибу, ви не зрозумієте, що гроші не їстівні»

20 лютого в 24–СЕ групі відбувся відкритий урок на тему «Der Umweltschutz», який провела викладач іноземної мови Краєвська Т.Г.
Природне середовище – невід’ємна умова життя людини і суспільного виробництва, оскільки воно є необхідним середовищем існування людини і джерелом потрібних їй ресурсів. Однак, на сьогоднішній день однією з найважливіших і актуальних проблем суспільства є забруднення довкілля. Якщо все залишити без змін, не акцентувати на актуальності даної теми, не змінити ставлення до захисту навколишнього середовища, то це може призвести до екологічної катастрофи. Тому основним завданням уроку було привернути увагу учнів до даної проблеми, пояснити причини забруднення довкілля та показати наслідки діяльності людини, водночас представити шляхи вирішення даної проблеми та перейняти досвід у жителів Німеччини, які на сьогодні вже роблять все можливе для захисту довкілля.

Урок розпочався нестандартно та цікаво, викладач зачитала учням епіграф та запропонувала переглянути відео, у якому висвітлювались основні екологічні проблеми суспільства та їхні наслідки, після перегляду відеоролика група була налаштована на тему уроку та зрозуміла, наскільки актуальною є дана тема. Подальша робота на уроці продумана викладачем так, що завдання були спрямовані на вивчення нової лексики та тренування у вимові та написанні, також учні застосовували лексику в усному мовленні.

Тісна співпраця викладача та учнів спостерігалась впродовж усього уроку, запропоновані завдання були вдало підібрані, група активно та з цікавістю виконувала поставленні завдання:
• учні вивчали нові лексичні одиниці;
• складали речення, використовуючи нову лексику;
• складали речення, замінюючи зображення на слова;
• тренувалися у написанні слів;
• ряд завдань було спрямовано на використання нової лексики в усному мовленні;
• учні виконували завдання індивідуально, в парах та в групах.

Одним із найцікавіших завдань для групи стало практично-квестове завдання, під час якого учні тренувалися сортувати сміття, після завершення кожна команда отримала елементи кросворду, які потрібно було скласти в єдиний кросворд і розгадати слова, застосувавши отримані на уроці знання. Після перегляду презентації було підведено підсумки, узагальнено знання, оримані на даному занятті.

На уроці були присутні: заступник директора з навчальної роботи Андрусишин Г.Т., методисти училища та викладачі, які відзначили високий методичний рівень проведення уроку.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Нагору