«Життя — як терниста стежина, ми господарі свого успіху та долі»

Мабуть, кожен хоч раз в житті задумувався над запитанням “Як досягти успіху?”.
Життя щоденно ставить людину перед необхідністю вибору — прийняттям відповідальних рішень. Життєвий шлях особистості багато в чому залежить від того, наскільки вона здатна пізнати світ і себе, свідомо визначити мету і підпорядкувати їй свою діяльність.
Кожен хоче чогось досягти у житті, щоб мати можливість пишатися собою. Чому ж одному це вдається, а іншому — ні? Адже людина має реальні можливості керувати власним життям, розвивати власне «я», досягати відчуття впевненості й надійності. Життєва мета людини спрямована на досягнення добра, щастя, успіху.
Український режисер Микола Мащенко писав: «Щоб реалізувати свої мрії в реальний успіх, ви повинні працювати багато, наполегливо і постійно – це шлях до вдосконалення, досягнення позитивного результату».
Під цим гаслом 1 лютого 2016 року провела відкритий урок з учнями 21-ОП групи за професією «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення» Дика О. Л. на тему «Невдача як сходинка до майбутнього успіху».
На початку уроку для релаксації було використано відео «Щаслива мить життя», яке сприяло налаштуванню учнів на пізнавальну діяльність і позитивне мислення. Для мотивації навчальної діяльності учні почули притчу про необхідність прояву таланту, можливостей, здібностей та наполегливості для здійснення мети і здобуття успіху в своїй професійній діяльності.
На уроці використано метод «кейсу», інтерактивні методи навчання, в ході яких здійснюється взаємодія педагога та учнів, а також їх залучення до пошукової діяльності та процесу пізнання, індивідуальної, парної, групової роботи, застосовувалися наочно-ділові ігри «Кошик пізнання»(складання за допомогою карток-пазлів ряд прислів’їв, словесних образів успішної людини та людини-невдахи, визначалися життєві принципи особистості), «Мобільний ребус».
Для узагальнення та підсумку вивченого матеріалу Дикою О. Л. було проведено з учнями тестування «Чи здатні ви досягти успіху?»
На уроці була присутня атмосфера доброзичливості, взаємопідтримки, форма кооперації та співпраці між педагогом та учнями.

P2010185_1

P2010186_1

P2010201_1

P2010204_1

Нагору