Саме муляр втілює у життя ідеї архітекторів

Будівництво – сфера матеріального виробництва, що створює нові та реконструює діючі основні фонди виробничого та невиробничого призначення (будівлі, споруди і діючі комплекси).
Із усіх будівельних професій муляр – найбільш древня, вона є одним з найдавніших людських занять. Сьогодні люди по праву гордяться великим творінням будівельників минулого: пірамідами і храмами Єгипту, містами та амфітеатрами стародавнього Риму.
З кожним роком всюди, в містах і селах, збільшується кількість шкіл, лікарень, будинків культури, кінотеатрів, житлових будинків та інших будинків та споруд.
Саме муляр втілює у життя ідеї архітекторів і проектувальників,відповідає за те,наскільки комфортно почуватимуться у збудованому ним помешканні ,як довго воно служитиме.
В Тернопільському вищому професійному училищі №4 ім.М.Паращука учні набудуть основних будівельних навиків, які потрібні при кам’яних роботах. При вивченні предметів із спецтехнології і проходженні виробничого навчання набувають навики зведення кам’яних конструкцій і монтажних збірних елементів в кам’яних будівлях; принципи організації роботи робітників в ланках і бригадах; а також вивчають правила безпеки праці на будівельному майданчику.
Відповідно до плану атестації педагогічних працівників на 2014-2015 навчальний рік 28 жовтня 2014 р в ТВПУ №4 відбувся відкритий урок виробничого навчання на тему “Мурування клинчастих, арочних, рядових перемичок”. На уроці були присутні заступник директора з НВР Грищук І.М., методист вищої категорії НМЦ ПТО в Тернопільській області Тремба Г.І., старший майстер Чорний С.О., методисти ТВПУ №4 Вівчарик Л.М. та Палка О.Я., Чеснович Г.А. майстер в/н.
На занятті учні повторили пройдений матеріал, вивчили нову тему та отримали практичні навички у виконанні робіт з мурування цегляної кладки клинчастих , арочник, рядових перемичок із контролем якості виконання робіт за допомогою правила та виска будівельного.
Головним чином увага майстра виробничого навчання була сконцентрована на формування в учнів практичних навичок кладки. Урок пройшов у дружній атмосфері, що сприяє більш глибокому оволодінню професійними навичками.
Учні уважно спостерігали за особистим показом трудових прийомів майстра в/н та ретельно вивчали особливості кладки арочних пермичок відповідно до обраної методики.
У ході уроку учні були активними та на усі поставлені питання давали повні та ґрунтовні відповіді.
Під час обговорення, присутні на відкритому уроці підкреслили правильність та логічність структури уроку виробничого навчання та відповідність обраних майстром форм та методів.
Мета, поставлена на початку уроку, була досягнута.Про що свідчать готові конструкції арок. Урок можна вважати вдалим та результативним.

Старший майстер
Чорний С.О.

Нагору