«З криниці знань черпати все життя, вона для нас повік не обміліє»

XXI століття – час, коли комп’ютерні технології увійшли в усі сфери життя людини. У вирі сучасності, майже весь робочий процес комп’ютеризується, тому на ринку праці потрібні фахівці, які вміють працювати та володіють тим рівнем знань і вмінь, які можна використовувати для більш якісного виконання, організації діяльності та процесів з комп’ютером. В цих умовах продовжує зростати попит на комп`ютерних спеціалістів високої кваліфікації.
Вибір професії – складний і відповідальний крок в житті кожного. Він має бути свідомим і самостійним. Зробити правильний вибір професії, значить знайти своє місце в житті, визначити свою долю.
Отож, такий вибір півтора року тому зробили учні 1(ІІ)-ОП групи, які сьогодні стали випускниками Тернопільського вищого професійного училища №4 імені М. Паращука.
22 січня 2016 року вони склали державну кваліфікаційну атестацію і здобули професію «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення». Протягом навчання учні пізнавали ази з технологій обробки інформації, здійснювали підключення та налаштування апаратних засобів та програмного забезпечення комп’ютерів, навчилися використовуючи, ресурси програм векторної і растрової графіки створювати різні графічні зображення, ілюстрації, здійснювати пошукову діяльність інформацій, засобами браузерів та створювали WEB-сторінки, оформляли їх за допомогою HTML-документів.
Здобуті випускниками знання, навики та уміння знадобляться їм в подальшій професійній діяльності.
В добру путь наші випускники! Нехай вам щастить!

З криниці знань черпати все життя,
Вона для нас повік не обміліє.
Ми віримо в щасливе майбуття,
Ми здійснимо стремлінь високі мрії!
Училище – це вперед наші впевнені кроки,
Колишнім ваганням нема вороття!
Ми встигли багато за цілих півтора роки,
І знаю напевне, це – школа життя.
Хай буде всім у добрий час дорога,
Як перший крок з молитвою надії,
Благословення Вам від долі і від Бога,
І віри в себе, в світлі, добрі мрії!

P1220300

P1220302

P1220305

Майстер
виробничого навчання
Дика О. Л.

Нагору