29 вересня у Тернопільському вищому професійному училищі №4 імені Михайла Паращука відбулася зустріч із представниками товариства «СНЄЖКА-УКРАЇНА».
Мета зустрічі – створення Навчально-практичного будівельного центру Snizka на базі училища та подальша співпраця для здійснення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітників за професіями: «Маляр», «Штукатур», «Опоряджувальник будівельний», «Столяр» із використанням матеріалів та технологій Групи Snizka.
Представники товариства «СНЄЖКА-УКРАЇНА» – директор з маркетингу Оксана Кукурудз, Орест Жураківський начальник відділу консультантів з ЛФП ТзОВ «Снєжка-Україна», Група компанії «Snizka», надали стенди та наочні навчальні матеріали для класів та майстерень для практичного та теоретичного навчання учнів, а також лакофарбові матеріали для облаштування Навчально-практичного центру Snizka.
Напрями співробітництва між товариством «СНЄЖКА-УКРАЇНА» та навчальним закладом є кроком у майбутнє, важливим елементом у покращенні навчально-матеріальної бази училища та мотивацією для майбутніх будівельників в якісному опануванні професії, а також для підвищення кваліфікації педагогічними працівниками.
За рахунок впровадження програми теоретично-практичного навчання виробами грпи Snizka у загальну програму навчального процесу відбуватиметься вдосконалення організації виробничого навчання та засвоєння учнями новітніх будівельних технологій.
У процесі співпраці планується організація роботи із підвищення кваліфікації педагогічних працівників та учнів по виявленню та впровадження технологій, набуття вмінь та навичок із перспективними будівельними матеріалами.
Учні та педагогічні працівники, котрі пройдуть курс, отримають сертифікати про успішне проходження програми теоретично-практичного навчання із використанням матеріалів та технологій компанії Групи Snizka.
Співпраця нашого навчального закладу із товариством є надзвичайно важливою для навчально-виробничого процесу, для педагогічних працівників та учнів адже в результаті впровадження новітніх технологій в навчальний процес, мають змогу мотивувати учнів для кращого опанування майбутньою професією.
У процесі співпраці та партнерства із компанією плануємо досягти поставлених цілей для реалізації державних, освітніх програм.