субота , 23 листопада 2024

Досліджуємо нові механізми автомобіля інноваційно!

5 грудня у ТВПУ №4 відбувся відкритий урок на тему «Розбирання та складання кривошипно-шатунного механізму». Разом з активними учнями групи 14-СЕ, майстер виробничого навчання Юзвін Ігор Васильович радо запрошував усіх бажаючих вкотре заглянути у допитливий світ автосправи.

Сучасний майстер той, який тримає руку на пульсі технологій. Адже автомобільна справа потребує не лише точності, уважності та низки теоретичних знань, але й вміння підлаштовуватися до усіх технологічних новинок. Відтак, на уроці були запропоновані різноманітні цікаві підходи для ознайомлення з деталями кривошипно-шатунного механізму, принципами його роботи, а також роллю у двигуні автомобіля.

«Для когось з учнів методика роботи такого механізму була новою. Але приємно було почути, що деякі хлопці вже ознайомлені частково з такими деталями, оскільки мають автомобілі, трактори і досліджують їх вдома самостійно», – зауважив Ігор Васильович.

Для кращого візуального сприйняття матеріалу використали плакати з подетальною інструкцією роботи з механізмом, інструкційні картки та мультимедійну дошку.

Такою співпрацею були задоволені усі: учні, майстер та гості. Завітали на відкритий урок заступник директора з навчально-виробничої роботи Дика О.Л, заступник директора з навчальної роботи Андрусишин Г.Т, методисти Вівчарик Л.М та Палка О.Я, старший майстер Костиря О.В та майстри виробничого навчання професії слюсар з ремонту колісно-транспортних засобів.

Вмотивовані учні на завершення роботи вправно впоралися з розв’язуванням кросворду з теми заняття та легко підтвердили свої знання. Під час уроку була помітна не лише висока обізнаність майстра Ігоря Васильовича, але й вміння взаємодіяти з групою. Усіх гостей та учнів зацікавило запитання про те, що ж все ж таки спільного між слюсарем з ремонту автомобілів і лікарем. Проте учні все ж таки здогадалися і гордо відповіли, що спільне – це вміння правильно поставити діагноз, що у справі обох професій є найважливішим.

«Людський організм такий же цікавий і водночас складний до вивчення, як і жива система автомобіля. Людині для того, щоб почуватися здоровою, потрібно правильно харчуватися, займатися спортом, вести активний спосіб життя, а найголовніше – знати, як що функціонує. Схожий принцип з автомобілем. Він потребує також догляду, технічного огляду та знань, як працює кожна деталь. І мені приємно досліджувати цей нелегкий автомобільний організм разом з активними учнями, які зацікавлені у цьому. Це справді мотивує!” – додав Ігор Васильович.

1ю

2ю

ю3

Нагору