п`ятниця , 22 листопада 2024

Класне керівництво – це не робота, це спосіб життя

19 вересня 2018 року відбулося перше в цьому навчальному році засідання методичної комісії класних керівників та вихователів. У роботі брали участь члени методичної комісії, заступник директора з навчально – виховної роботи училища Білик І.З., методисти училища Вівчарик Л.М., Палка О.Я. та практичний психолог Кравець О.В.

Голова методичної комісії Гешта Л.М. сказала, що у педагога є важка, але дуже важлива місія ‑ бути класним керівником. Одні вважають її лише доповненням до своєї викладацької роботи, інші ‑ навпаки, найголовнішою. .Як би не була важка ця діяльність, вона, безсумнівно, потрібна учням, оскільки класний керівник вирішує проблему їхнього дозвілля, згуртовує колектив, формує відповідну емоційну атмосферу.

Любов Миколаївна запропонувала питання, які будуть обговорюватись на засіданнях, члени комісії подавали свої пропозиції, і план роботи методкомісії на 2018 -2019 н. р. затвердили.

Заступник директора з навчально – виховної роботи Білик І.З. познайомила присутніх з методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи на 2018 -2019 н.р. та нормативно – правовим забезпеченням виховного процесу. Вона зазначила, що виховну роботу необхідно спрямувати на виконання законів, проводити  заходи щодо відновлення та впровадження національних традицій, вшановувати мужність і героїзм захисників незалежної України та її територіальної цілісності,  виховувати покоління людей, здатних працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати  суверенну, незалежну, демократичну, соціальну  та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти. Наголосила, що формування патріотизму та національної свідомості в молоді є основою національної безпеки української держави.

Розповіла про  роботу психологічної  служби в училищі, закликала запобігати і протидіяти насильству, булінгу, негативним явищам в молодіжному середовищі. Створити для учнів «безпечний простір», а конфлікти вирішувати мирним шляхом, способом медіації (залучення посередника – медіатора).

Методист училища Вівчарик Л.М. розпочала свій виступ словами Дональда Куїнна «Якби в кабінеті у лікаря, юриста або дантиста одночасно зібралися 30 чоловік із різними бажаннями та потребами, а деякі, не маючи бажання там перебувати, постійно заважали б йому працювати, а лікар, юрист або дантист (без асистента), мав би протягом дев’яти місяців застосовуючи всю свою майстерність, досягати високих професійних результатів, ось тоді, можливо, він би отримав деяке уявлення про роботу  вчителя і класного керівника».

Професія класного керівника схожа з професією мінера. Оскільки варто раз оступитись і контакт із дитиною буде втрачено  назавжди.

Людмила Мирославівна зробила огляд літніх номерів журналу «Педагогічна майстерня».

Практичний психолог Кравець О.В. провела ділову гру на тему: «Конфлікти: вирішення і профілактика».  Вона познайомила  класних керівників та вихователів  із теорією конфліктів для підвищення їхньої педагогічної культури, у процесі виконання вправ «Компліменти», «Сніжинка», «Асоціації», «Прес», «Калина» психолог зуміла організувати спільну діяльність для колективного визначення алгоритмів дій педагогічних працівників щодо вирішення конфліктних ситуацій.

Засідання пройшло цікаво, весело в невимушеній творчій атмосфері.

Що ж стосується професійних знань, умінь і навичок, то класний керівник та вихователь повинні знати та вміти все чи майже все! Класний керівник повинен володіти всіма якостями хорошої, розумної, цікавої людини.

20180919_154918

20180919_161912

20180919_162349

Нагору