Римський письменник Катон Старший
Під таким девізом 9 лютого викладачем професійно-теоретичної підготовки Іщук Ольгою Святославівною у групі 18-А СР, учні якої навчаються за професією слюсар з ремонту автомобілів, електрогазозварник, був проведений урок-подорож на тему: «Корозія металів і сплавів. Способи захисту від корозії».
Кожен кваліфікований робітник повинен вміти використовувати в практичній діяльності набуті теоретичні знання, тому головним завданням уроку було з’ясувати, як захистити автомобіль від корозії.
Перша станція подорожі мала назву «ПОМІРКУЙ». Учні дали відповіді на запитання інтелектуальної гри у 4 тури: І. Бліц-турнір. ІІ. Що спільного? ІІІ. Що зайве? IV. Доповни прислів’я.
У металів, так як і у людей, є підступний, невидимий ворог, який їх роз’їдає, призводячи до загибелі, а сам залишається цілим і неушкодженим. Як називається цей ворог учні визначили, розгадавши кросворд?
На станції «НАУКОВА» викладач, демонструючи презентацію, розповів про механізм впливу корозії, види та класифікацію, способи захисту металів від корозії.
На наступних станціях «ХІМІЧНА», «ІСТОРИЧНА», «ЕКОНОМІЧНА», «ЕКОЛОГІЧНА» «мандрівники» доповідали про результати дослідницьких робіт у формі презентацій та проектів.
На станції «ПЕРЕВІРНА» учні працювали над картками-завданнями під легку музику, подорожуючи на авто крутими вуличками дощового міста.
А на «КІНЦЕВІЙ» станції учні самі оцінили рівень засвоєних ними знань на уроці за допомогою картки «Сходинки успіху».
На закінчення викладач побажала, щоб явище корозії залишалося у задзеркаллі фізичного і духовного світу людини.
Насиченість уроку, пізнавальний інтерес учнів позитивно відзначили усі присутні.